maandag 19 augustus 2013

Expositie Sittard

Het is zover: vanaf morgen, dinsdag 20 augustus, tot eind september zijn mijn Sittard-schetsen te zien bij BiblioNova Sittard, Broeksittarderweg 1, 6137 BH Sittard.
Met deze expositie sluit BiblioNova aan bij de tentoonstelling ‘Secret City – geheimen van de stad’ die vanaf 24 augustus te zien is in museum Het Domein.
Openingstijden van de bibliotheek: dinsdag en woensdag van 11.00 - 18.00 uur, donderdag en vrijdag van 11.00 - 20.00 uur en zaterdag van 10.00 - 15.00 uur.

My urban sketches of Sittard are on display at the local library starting tomorrow, until the end of September!










4 opmerkingen:

  1. Proficiat! Wat veel en wat mooi! We komen gauw kijken.
    Theresia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben vanmorgen naar de tentoonstelling geweest, erg leuk! Ik had niet gedacht dat je tekenstijl op groot formaat ook zo goed werkt (dat had ik nog niet gezien). De tekeningen komen ook goed tot zijn recht op die locatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, René! Echt leuk dat je bent gaan kijken.
      Ik had zelf mijn tekenstijl ook nog niet eerder gezien op groot formaat, haha! Speciaal gedaan voor deze tentoonstelling. Misschien iets om vaker te proberen...

      Verwijderen