donderdag 1 oktober 2015

Tekening van de maand

Na alle muziekschetsen leek het me nu even tijd voor iets heel anders: dit is de tekening van de maand oktober. Inkt en aquarel op 200 grams aquarelpapier, formaat 30x30 cm.
Wil je deze tekening met mij ruilen voor iets? Doe dan uiterlijk 31 oktober vóór middernacht een voorstel. Ik maak een keuze op 1 november.
O ja, het hoeft niet per sé iets tastbaars te zijn; je mag ook iets doen in ruil. Om je op ideeën te brengen: de vorige tekeningen zijn geruild voor een kunstboek, een gedicht, een huiskamerconcertje, zelfgemaakte bolognesesaus en een voetreflexzonemassage. Bedenk maar iets, ik ben benieuwd!

The Drawing of the month October: ink and watercolors on watercolor paper, 30x30 cm.
Would you like to trade this drawing with me for something else? Make your offer before October 31st, midnight. I will make a choice on November 1st.
To provide you with some inspiration: earlier drawings have been traded for a book, a poem, a living room concert, homemade pasta sauce, and a foot reflex zone massage. I'm curious to see what you come up with!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten