zondag 1 november 2015

Tekening van de maand

Tijd voor de tekening van de maand!
Deze keer is het een van de hergebruik-tekeningen van de experimenteerdag geworden: inkt, gesso en monoprint gecombineerd op stevig tekenpapier, formaat 32x25 cm.
Wil je deze tekening ruilen voor iets? Doe dan uiterlijk 30 november vóór middernacht een voorstel. Ik maak een keuze op 1 december.

The Drawing of the month November!
It is one of the recycled drawings that resulted out of my experimenting-day yesterday: ink, gesso and monotype on drawing paper, 32x25 cm.
Would you like to trade this drawing with me for something? Make your offer before November 30th, midnight. I will make a choice on December 1st.



Voor de tekening van de maand oktober ontving ik maar liefst twee voorstellen uit Zeeland! Omdat ik van die twee Josien het langst niet gezien heb, wil ik mijn tekening graag met haar ruilen voor ‘een weekendje Zeeuwse zon zee wind met taart’ (maar dan liefst wel ergens midden in de winter, als de zon hier niet zo mooi schijnt als nu ;-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten