woensdag 20 januari 2016

Januari-opruiming deel 2

Begin deze maand was ik bezig met het opruimen van mijn atelier en beloofde ik een aantal ruil-blogs met linosnedes als januari-opruiming. De eerste vier lino-drukken kun je vinden in het blogbericht van 1 januari. Deze blijven nog de hele maand in de aanbieding. Dus wil je iets ruilen voor één (of meer) van deze druksels: laat het mij weten! Alles is toegestaan deze maand: een wederdienst, een ding, een ludieke actie, zelfs geld... 
Op 1 februari maak ik bekend wat ik met wie wil ruilen.

Hier zijn de volgende drie ruil-lino's:

5.

Nummer 5 is een afdruk van een linosnede in zwart over een monoprint met gele ecoline op glad crèmekleurig papier, formaat 52x33 cm.

6.

Nummer 6 is ook een afdruk van een lino in zwart, dit keer over een monoprint van gele en roze ecoline op grijs papier, formaat 49,5 x 34,5 cm.

7.

Nummer 7 is een afdruk van dezelfde linosnede, maar nu meerdere keren over elkaar heen afgedrukt in verschillende blauw- en grijstinten op stevig wit tekenpapier. Formaat 65x40 cm.

Part 2 of the Drawing of the Month: three variations of a linocut this time. You can make an offer to trade on each one. You can find the first four lino-prints here (blogpost of January 1st) AND I will place some more later this month: it is still January Sale! 
If you like to make a trade, just let me know. I will make my choice(s) on February 1st.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten