zaterdag 13 februari 2016

Groeten Uit Oisterwijk

GUO-luisterconcert in de grote zaal van Tiliander zaterdagavond: de Vlaamse groep À la Rum. Ze brengen o.a. folk-klassiekers en mooie luisterliedjes. Ik zit tot aan de pauze op de eerste rij voor het maken van mijn tekening. Na de pauze ga ik helemaal boven in de zaal zitten, omdat ik op tijd met de trein mee moet en dus vóór het einde van het concert door de achterdeur naar buiten zal moeten sluipen... Dat geeft me wel weer een bijzonder perspectief, dus ik maak nog maar een paar extra schetsjes!

Sketching at another concert in Oisterwijk: the Belgian group À la Rum. I start out on the front row to do my regular drawing. After the break, I take a seat all the way in the back, to be able to leave early (in order to catch my train) and that gives me a new perspective!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten